Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-05-20 08h41
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Al 18 jaar en 9 maanden klant. Wanneer ik een nieuwe iPhone wil kopen in de winkel lukt het de medewerkers plots niet om de +/- 100 euro korting te geven die bij het abonnement hoort. Nochtans maak ik er aanspraak op. Hier heb ik 1 woord voor: SCHANDALIG! Dan maar naar de Fnac gegaan en daar mijn nieuwe iPhone gekocht.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
is er een bepaalde uitleg geweest waarom men deze niet kon toekennen?
groeten,
shop medewerker
Tom
Beste,
is er een bepaalde uitleg geweest waarom men deze niet kon toekennen?
groeten,
shop medewerker
Tom
Blijkbaar omdat ik sinds kort een nieuw abonnement heb (duurder dan het vorige) en ik nog moet wachten. Men vergeet dat het geen lachertje is om in corona tijden naar de winkels te komen. Ik kon terugkomen vanaf eind mei of online bestellen en dan zou het plots wel lukken. Als ik online zou bestellen zou ik mijn oude toestel niet kunnen inruilen en dus die premie verliezen. Bovendien wou de winkelbediende dan ook nog zelf mijn oud toestel opkopen (en zelf op internet doorverkopen...).
Beste @gaetanhuyghe ,
"Ik kon terugkomen vanaf eind mei of online bestellen en dan zou het plots wel lukken. "
Welk abonnement heeft u momenteel? en heeft u momenteel een contact lopen van 1 jaar of 2 jaar? Wanneer bent u dit abonnement aangegaan? Heeft u nog andere nummers waar een gsm aan verbonden is? zo ja, hoelang lopen deze?
"Bovendien wou de winkelbediende dan ook nog zelf mijn oud toestel opkopen (en zelf op internet doorverkopen...). "
Het is niet toegestaan om als verkoper zelf een gsm van de klant over te kopen of om dit voor te stellen als optie.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Als ik dat zo lees zijn dat toch geen frisse toestanden daar ...
Daar zou ik toch minstens een melding van maken bij Orange zelf.