annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoopbewijs Orange voor cashback

Topic gestart op: 06-10-21 08h55

Antwoorden: 2 antwoorden

rvdaele
Rekruut scout

Aankoopbewijs Orange voor cashback

Hallo

Ik bestelde enkele dagen geleden de Samsung Galaxy A52s met Orange abonnement en ontving gisteren mijn toestel. Ik zou graag gebruikmaken van de lopende 50 euro cashback promo voor dit toestel.

Op de site van Samsung wordt gevraagd om een kopie van het aankoopbewijs met vermelding van het Orange abonnement te uploaden. Bij de levering van mijn toestel zat echter enkel een pakbon die dit abonnement niet vermeldt. Verder beschik ik niet echt over een aankoopbewijs, afgezien van mijn orderbevestiging per mail, die wel de nodige informatie bevat. Ik vroeg me af of ik deze mail ook kan gebruiken op de Samsung website als aankoopbewijs?

Verder zie ik nog in die mail: "Je ontvangt je factuur per post één week na de levering van je bestelling. Hou deze goed bij, dit factuur is je garantiebewijs." Dus misschien komt deze factuur nog en zal deze wel het abonnement vermelden?

Anderzijds zie ik ook op de Orange website: "Eens je het toestel in je bezit hebt, ga je naar de website van de partner (bekijk de lijst hieronder) en vul de aanvraag voor cashback of geschenk in. Zorg ervoor dat je steeds de voorwaarden van de partner goed naleest. Deze kunnen soms variëren van actie tot actie." Hetgeen me doet denken dat ik de aanvraag tot cashback zou moeten kunnen voltooien van zodra het toestel geleverd werd (nu dus).

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@rvdaele 

Je factuur van je toestel komt dacht met de post. Moest dat niet het geval zijn beste eens contact zoeken via messnger of bellen naar de klantendienst. Dan daar eens navragen of die een factuur kunnen opsturen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@rvdaele  goedemorgen,

registreer je in de klantenzone, vandaaruit kan je vlg mij je

gegevens en je abonnement zien. Kan je een screen van maken

https://www.orange.be/nl/e-services/login

Verder krijg je deze nog:

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen