annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aankoopfactuur

Topic gestart op: 14-07-20 14h26

Antwoorden: 7 antwoorden

martijnverf
Aspirant verkenner

Aankoopfactuur

OPGELOST

Goeiemiddag, 

Mijn gsm die ik samen met mijn abonement kocht werkt niet meer. Hij is slechts 5 maanden oud dus valt hij nog in garantie. 

Nu ben ik langs gegaan in de Orange shop en daar vertelden ze mij dat ze niets kunnen doen zonder aankoopfactuur. Echter vanwege mijn verhuis is deze spoorloos. Ik vroeg of ze geen kopie konden opvragen en dat was niet mogelijk... Echter las ik hier al in voorgaande posts dat je een duplicaat van je aankoopfactuur makkelijk kan opvragen bij een orangewinkel. 

Geen idee wat ik nu moet doen... 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste,

Indien jouw aankoop in een Orange shop was kunnen we deze opvragen tot 2 jaar terug.
Indien deze via de website/telefoon aangekocht geweest is kan je de factuur opvragen via de klantendienst.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@martijnverf  Normaal gezien zouden hun dat kunnen zien als je in een shop je aankoop gedaan hebt. Moest dat niet zijn en je hebt online je aankoop gedaan dan zien ze het niet. Je kan eens sturen via Messenger of Twitter en daar eens vragen achter je factuur. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


phil48
Leidende verkenner

Normaal zou je dat ook in My Orange moeten terugvinden.

https://www.orange.be/nl/blog/je-multimedia-aankopen-betalen-je-orange-factuur-het-kan

 

De door jou aangekochte multimedia verschijnt op je maandelijkse factuur, onder de rubriek Betaling van diensten van derden op de Orange-factuur.
Een andere manier om alle details van al je facturen op te vragen, is via je Klantenzone op onze website.

patrick2
Wijze
Wijze

@phil48  Multimedia aankopen heeft enkel te maken met aankopen van apps of in app aankopen. Dus je kan die aankopen laten factureren door Orange in plaats van een betaalkaartje. In dit geval heeft het niks met de vraag van TS te maken. ( TS = Topic starter ). 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen