Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-07-20 14h26
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Goeiemiddag,
Mijn gsm die ik samen met mijn abonement kocht werkt niet meer. Hij is slechts 5 maanden oud dus valt hij nog in garantie.
Nu ben ik langs gegaan in de Orange shop en daar vertelden ze mij dat ze niets kunnen doen zonder aankoopfactuur. Echter vanwege mijn verhuis is deze spoorloos. Ik vroeg of ze geen kopie konden opvragen en dat was niet mogelijk... Echter las ik hier al in voorgaande posts dat je een duplicaat van je aankoopfactuur makkelijk kan opvragen bij een orangewinkel.
Geen idee wat ik nu moet doen...
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Indien jouw aankoop in een Orange shop was kunnen we deze opvragen tot 2 jaar terug.
Indien deze via de website/telefoon aangekocht geweest is kan je de factuur opvragen via de klantendienst.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
@martijnverf Normaal gezien zouden hun dat kunnen zien als je in een shop je aankoop gedaan hebt. Moest dat niet zijn en je hebt online je aankoop gedaan dan zien ze het niet. Je kan eens sturen via Messenger of Twitter en daar eens vragen achter je factuur.
Normaal zou je dat ook in My Orange moeten terugvinden.
https://www.orange.be/nl/blog/je-multimedia-aankopen-betalen-je-orange-factuur-het-kan
De door jou aangekochte multimedia verschijnt op je maandelijkse factuur, onder de rubriek Betaling van diensten van derden op de Orange-factuur.
Een andere manier om alle details van al je facturen op te vragen, is via je Klantenzone op onze website.
@phil48 Multimedia aankopen heeft enkel te maken met aankopen van apps of in app aankopen. Dus je kan die aankopen laten factureren door Orange in plaats van een betaalkaartje. In dit geval heeft het niks met de vraag van TS te maken. ( TS = Topic starter ).