annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Aansluiting

Topic gestart op: 29-11-22 18h02

Antwoorden: 1 antwoord

Katiaske
Aspirant verkenner

Aansluiting

Hallo, wij zijn sinds vrijdag volledig overgeschakeld naar orange. De technieker heeft alles geïnstalleerd maar zei dat er iets met systeem was dus dat ze van op afstand alles gingen installeren. Nu zijn we dinsdag na meermaals te bellen en elke keer ander antwoord te krijgen hebben we nog steeds geen internet en tv. De ene zegt ligt aan Telenet? (Wat houdt dit in) en hoelang kan doet duren weten we niet. De ander zegt er komt een technieker op vandaag. Dan word de afspraak geannuleerd zonder onze weet. We nemen al 2 x verlof hiervoor. Dan zeggen ze je kan compensatie vragen ivm gratis flybox ik verbind u door en die zeggen nee gaat toch niet want gaat wel inorde komen.

Iemand hier ervaring mee en wat we nog kunnen doen.

Groeten 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Mattie
Aspirant genezer

Heb je een casenummer gekregen?

Indien niet zou ik eens naar Orange bellen, je probleem uitleggen, vragen om een case aan te maken en het casenummer vragen.  Indien er zich problemen blijven voordoen, terugbellen, casenummer laten opvragen en daar alles laten bijvoegen.

Dan kan je achteraf eventueel een schadevergoeding/compensatie aanvragen adhv je casenummer.

De ene zegt ligt aan Telenet? (Wat houdt dit in) --> Dit zeggen ze omdat de kabel die ze gebruiken via telenet komt.  Is net hetzelfde als je ADSL neemt, je de kabel van de telefoon dient te gebruiken die meestal van Proximus is.

Aan dit specifieke probleem kunnen wij hier niets doen vrees ik.  Ik zou het proberen op te lossen adhv bovenstaande.  Dan hoef je normaal gezien ook niet telkens je hele uitleg te doen en is alles mooi gegroepeerd.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen