Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-01-19 08h34
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo ik heb reeds mijn simkaartvgekregen en deze is ook actief maar heb nu nog altijd mijn smartphone niet gekregen wat valt er hier aan te doen en hoe weet ik snel iets meer
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik hen et vandaag reeds ontvangen met track and trice via bpost
Hallo ik heb reeds mijn simkaartvgekregen en deze is ook actief maar heb nu nog altijd mijn smartphone niet gekregen wat valt er hier aan te doen en hoe weet ik snel iets meer
Ugh @Gwebbue0805,
Kreeg je een Track & Trace code van bpost om het traject van je nieuwe aanwinst te volgen? Hou zeker ook je spaminbox in het oog.
Dapperheid is je angsten overwinnen
✋ Totems Saluut ✋
Ik hen et vandaag reeds ontvangen met track and trice via bpost
@Gwennie0805 wat een vervelende zaak dat uw smartphone er nog niet is maar ook dat zal opgelost worden.
Als u de GSM online besteld heeft gaat u deze nog zeker mogen verwachten per post. Het zal misschien langer duren want het kan zijn dat er geen stock meer is en dan kan het langer duren.
Moest u in de shop geweest zijn en ze hebben u daar gezegd dat er geen stock meer is dan zou ik eens contact opnemen met die shop. Die gaan u hopelijk kunnen zeggen wanneer deze weer stock hebben.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |