annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement

Topic gestart op: 04-08-24 16h12

Antwoorden: 4 antwoorden

Panter999
Aspirant verkenner

Abonnement

OPGELOST

Houd ik mijn gsm nr als ik overga naar orange

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, je kunt je huidig tel nr aanduiden.  Heb het ook gedaan een jaar of 5 geleden

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Tania71
Rekruut scout

Ja hoor, ben half jaar geleden overgegaan van telenet naar orange met nummer behoud

0 pluimen
kevunster
Veteraan verkenner

Ja, je kunt je huidige gsm-nummer behouden wanneer je overstapt naar Orange. Dit proces wordt nummerportering genoemd en is volledig gratis.

Hoe gaat het in zijn werk?
Online bestelling: Wanneer je een nieuw abonnement online bestelt bij Orange, kun je tijdens het bestelproces aangeven dat je je huidige nummer wilt behouden.
In de winkel: Als je je abonnement in een Orange-winkel afsluit, kan een medewerker de overdracht voor je regelen. Je zal hiervoor enkele gegevens nodig hebben, zoals je huidige simkaartnummer.
Snelle overdracht: De overdracht van je nummer gebeurt meestal binnen enkele uren na het aanvragen. Tijdens deze periode blijft je oude nummer gewoon werken.

Belangrijk: zeg zelf je abonnement niet op bij de huidige provider. Orange zal dit doen. Als je toch een opzegging doorgeeft, zal overdracht onmogelijk zijn. 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Panter999  goedenavond,

heeft het antwoord van @Gregory  je geholpen?

Dan mag je dat als oplossing accepteren.

 

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, je kunt je huidig tel nr aanduiden.  Heb het ook gedaan een jaar of 5 geleden

Leden met de meeste pluimen