annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Abonnement

Topic gestart op: 04-08-24 16h12

Antwoorden: 4 antwoorden

Panter999
Aspirant verkenner

Abonnement

OPGELOST

Houd ik mijn gsm nr als ik overga naar orange

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, je kunt je huidig tel nr aanduiden.  Heb het ook gedaan een jaar of 5 geleden

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Tania71
Rekruut scout

Ja hoor, ben half jaar geleden overgegaan van telenet naar orange met nummer behoud

0 pluimen
kevunster
Aspirant genezer

Ja, je kunt je huidige gsm-nummer behouden wanneer je overstapt naar Orange. Dit proces wordt nummerportering genoemd en is volledig gratis.

Hoe gaat het in zijn werk?
Online bestelling: Wanneer je een nieuw abonnement online bestelt bij Orange, kun je tijdens het bestelproces aangeven dat je je huidige nummer wilt behouden.
In de winkel: Als je je abonnement in een Orange-winkel afsluit, kan een medewerker de overdracht voor je regelen. Je zal hiervoor enkele gegevens nodig hebben, zoals je huidige simkaartnummer.
Snelle overdracht: De overdracht van je nummer gebeurt meestal binnen enkele uren na het aanvragen. Tijdens deze periode blijft je oude nummer gewoon werken.

Belangrijk: zeg zelf je abonnement niet op bij de huidige provider. Orange zal dit doen. Als je toch een opzegging doorgeeft, zal overdracht onmogelijk zijn. 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Panter999  goedenavond,

heeft het antwoord van @Gregory  je geholpen?

Dan mag je dat als oplossing accepteren.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Gregory
Wijze
Wijze

Ja, je kunt je huidig tel nr aanduiden.  Heb het ook gedaan een jaar of 5 geleden

Leden met de meeste pluimen