Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-12-22 13h28
Antwoorden: 2 antwoorden
Wilde net mijn SIM kaart activeren. Ik vul het nummer van de SIM in dat op begeleidende brief staat en mijn e-mail, krijg melding "Sorry, kunnen SIM kaart niet activeren. Kijk bovenstaande gegevens na". Zonder meer. De gegevens zijn bij mijn weten juist, wat is er nu weer aan de hand ? Kan niks anders ingeven dan SIM nr en e-mail adres. Uiteraard kan ik niet naar de klantendienst bellen .... Enige hulp zou fijn zijn 🙂 Ik zit momenteel ook in Nederland, Nederlands wifi netwerk, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben ?
@agda goedemorgen,
Je dient in eigen land te zijn voor de activering want je simkaart moet eerst een keer verbinden om Orange zijn eigen netwerk en dat is niet in Nederland.