Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-12-22 21h25
Antwoorden: 10 antwoorden
Terug hetzelfde probleem. Ik betaal voor 2 tv boxen, terug hetzelfde probleem, hoe komt het dat ik voor deze 2 moet betalen maar slechts opnamecapaciteit voor één en maar 2 programma's kan tegelijkertijd kan programmeren
Met de nieuwe tv box neem je op in de cloud en de cloud heeft de opname capaciteit voor de twee. Met andere woorden , je neemt iets op op je eerste tv box en je neemt iets op op je tweede tv box , die twee opnames komen in dezelfde cloud te staan. Je hebt een bepaald aantal uur in die cloud tot je beschikking en als het vol is is het vol.
Als je 200 uur aan opnames hebt en neemt met de twee boxen tegelijk iets op dan komt het te samen in die cloud. Je hebt geen aparte cloud per box maar te samen. Neem je 4 tv boxen ook dan blijft de opname capaciteit hetzelfde , 200 uur. Met andere woorden jij hebt in je cloud 200 uur tot je beschikking voor opnames voor de twee tv boxen te samen.
Jij hebt gekozen voor die tweede tv box dus moet je er voor betalen dat is een deel in je abonnement wat je er als optie bij genomen hebt.
En dat je maar twee programma's tegelijk kan opnemen is iets wat ik al jaren weet dus dat is dan ongewijzigd.
vandaag terug zelfde probleem, heb niet vroeger gereageerd omdat ik geen "bewijzen" had of dat er nog vrije opname-ruimte was, nu ben ik ZEKER!!!, heb nog 145u & 45min vrij, ik begin deze bedenkelijke "service" een beetje moe te worden, ben nog geen 6 maand klant en heb al de nodige "mankementen" tegen gekomen, als ik orange opzeg kan ik dan mijn installatiekosten recupereren?
Wat is nu eigenlijk het probleem ?
Je betaald voor 2 tv boxen want daar heb je voor gekozen. Elke extra tv box aangesloten in jou abonnement kost extra per maand , en je opnames zijn allemaal in dezelfde cloud. Daar komt geen extra uur of minuut bij dat is nu eenmaal zo dus er is totaal geen probleem.
Als je opzegt binnen de zes maanden betaal je een opzeg vergoeding staat duidelijk in de voorwaarden?
dat ik maar 2 programma's terzelfdertijd kan opnemen, meestal zijn dat er 4, dacht dat er dat 2 opnames per tv-box mogelijk waren, sorry dat ik verkeerd was