Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-01-23 09h26
Antwoorden: 4 antwoorden
Al een week aan het wachten op de activatie van de simkaart.
reeds 3 keer gebeld met de klantendienst en dit ging al 3 maal direct in orde gebracht worden (interne fout)
nu nog steeds niet in orde en kan ook niet meer bellen naar de klantendienst.
super service van Orange 👍🏻👌🏻😡
Is dit een nieuwe activering van een omschakeling naar Orange ?
Of gaat dit om de activering van de E-sim ?
Of een activering van een totaal nieuw nummer ?
Dat zijn wel drie opties die er spelen en het is niet duidelijk uit jou tekst wat precies de bedoeling is.
Een nieuwe activering. Overschakeling naar orange
Ah ok dus je probleem hoeft niet aan Orange te liggen kan dus zijn dat je vorige provider problemen heeft. Ja als ze zeggen het intern een probleem is dan kan dat dus perfect zijn dat je nummer niet is overgekomen.
Bij een NMP ( Nummer Portering - om in vak termen te spreken ) kan er alles mis gaan. Je nummer kan blijven hangen bij de NMP , je vorige provider zegt dat simkaartnummer of klantnummer niet klopt ( terwijl je alles goed door geeft ) het systeem bij je vorige provider is een fout. Ik kan zo tal voorbeelden aanhalen hoor wat er mis kan zijn.
Nu is het dus wachten en geduld hebben de omschakeling zal wel gebeuren enkel niet in die tijd die je zelf voor ogen had.
Neem je nieuwe simkaart vanaf nu overal mee want het kan dan wel zo zijn dat je bereik in eens weg is zonder dat je het weet en dan ben je niet meer bereikbaar voor de nieuwe simkaart erin steekt.
Bij Orange zeggen ze zelf dat het bij hun ligt en ze het binnen het uur gaan oplossen.