Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-07-23 20h00
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo
Ik heb voor mijn dochter een nieuwe simkaart gekregen voor in een Samsung gsm.
Nu heb ik nog steeds na weken nog geen melding gekregen van activatie.
Heb al vanalles geprobeerd maar Sim kaart raakt blijkbaar niet geactiveerd.
Iemand die mij kan helpen?
groetjes
Misschien is de sim kaart verkeerd ingeplaatst ofwel beschadigd? In de Orange winkel kunnen ze je het beste helpen.
Heb je de sim in een ander toestel al geprobeerd? Werkt het dan nogsteeds niet, weet je dat het niet aan je toestel ligt. Sim kaarten kunnen soms beschadigd worden en dan geven ze je een vervangend exemplaar gratis.
Maar Orange doet er alles aan om ervoor te zorgen dat je activatie lukt.
Ik wens je veel succes!
Mvg
Helen1
Heb je al eens contact genomen met de klantendienst van Orange? Of misschien even langs gaan in een winkel van Orange zal nog het snelst leiden tot een oplossing 😊
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |