annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

uitgaande gesprekken geblokkeerd

Topic gestart op: 02-08-23 10h41

Antwoorden: 5 antwoorden

ImmoJosar
Aspirant verkenner

uitgaande gesprekken geblokkeerd

OPGELOST

Orange blokkeerde de uitgaande gesprekken op al onze toestellen. Facturen zijn betaald. 

Iemand een idee hoe dit op te lossen? Ik kan natuurlijk niet bellen naar Orange... 

Peter

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Gregory
Wijze
Wijze

Waren de facturen te laat betaald ?  In dat geval zul je moeten wachten tot je gedeblokkeerd wordt

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Satori
Aspirant verkenner

Hier zijn ook al onze simkaarten geblokkeerd. Wij zitten in Kroatië en kunnen enkel op mobiel internet. Al verschillende berichten verzonden. Niemand die antwoord. We kunnen niet naar Orange bellen door de geblokkeerde lijn.

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@ImmoJosar 

Wat een vervelende situatie. Ik ben aan het denken geweest,

- Mss is ereen vergissing gebeurt bijbde facturatie dienst?

- Ik zou ofwel via iemands anders telefoon van familie of vrienden, ofwel via fb messenger aangeven en om hulp vragen.

- Telefonisch is het het makkelijkst maar gezien je niet kunt bellen.....

- Ofwel heeft iemand jou per ongeluk als scammer aangegeve met een verkeerde nummer aan te  gevengeven en hebben ze je geblokkeerd met alle nummers die op jouw factuur staan erbij?

*** Ik hoop dat het ondertussen opgelost is geraakt? ***

 

 

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@ImmoJosar  goedenavond,

vervelend zo.

Probeer eens via FB-Messenger een berichtje te doen. Succes.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Tag2023.jpg

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
ImmoJosar
Aspirant verkenner

Neen, dat is nog nooit gebeurd. 

We hebben de laatste tijd (zoals bij zovelen) last van 'onbekende nummers' en pogingen tot phishing van zowel 09-nummers als 02-nummers. Ik heb heel wat van die nummers kunnen blokkeren (en verwijderen). 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen