Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-11-23 17h23
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
En dat terwijl het de laatste 3 jaar geen probleem gaf. Internet en gsm opnieuw opgestart maar dat hielp niet. Iemand die weet wat de reden zou kunnen zijn?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Dos2023 een goedemorgen,
wij hadden dat ook ooit met sommige Belgische zenders als
we met de camper in Nederland waren.
Schakel VPN in dan zien ze niet dat je een Belg bent dan speelt deze wel.
De zenders blokkeren dat zelf ligt niet aan jou instellingen.
Succes.
@Dos2023 een goedemorgen,
wij hadden dat ook ooit met sommige Belgische zenders als
we met de camper in Nederland waren.
Schakel VPN in dan zien ze niet dat je een Belg bent dan speelt deze wel.
De zenders blokkeren dat zelf ligt niet aan jou instellingen.
Succes.
Even een update, cache verwijderd, app opnieuw geïnstalleerd en gelinkt, VPN toegevoegd....en geen resultaat. Ik ga orange zelf contacteren : had ik gisteren ook gedaan maar de medewerkster was sowieso niet technisch onderlegd en men heeft mij niet teruggebeld (alhoewel beloofd) na het obligate wachtmuziekje. Ik kon bvb. wel via goplay kijken naar de live feed maar niet naar de eleven sports (en andere) zenders via Orange tv. Best wel frustrerend.
Goedemorgen Josette,
ik ga het zeker proberen als het zover is maar het is wel degelijk de orange app zelf die de melding geeft en niet de zender.
Ter illustratie: bepaalde dingen kon ik onder de Vtm go app (dus niet met orange tv) wel zien maar de voetbalwedstrijd niet.
Wellicht is uw suggestie in dat geval wel een optie.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |