Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-03-23 00h44
Antwoorden: 2 antwoorden
5 weken geleden een gsm gekocht op internet, 3 weken op een antwoord moeten wachten , achterliggende dienst beloofd binnen 2 dagen antwoord... Nee dus , ondertussen weeral 2 weken verder , je dient dus geluk te hebben of je product geleverd word en of je dossier wel behandeld word. Ik betaal wel mooi voor mijn gsm... Dit kan toch niet !!!
Ik zouw onmiddelijk contact opnemen met
Ze staan los van Orange en zullen 100% je problemen oplossen. Ik had ook serieuze problemen en telkens GRATIS door hen opgelost. Hou al je documenten, mails , alles op papier ter bewijs!
Succes
Helen1
@jeroen-verstuyf goedemorgen,
jammer om dit te moeten lezen.
Maar toch zal je het met hun moeten regelen, wij zijn ook maar klanten.
Kijk hier eens misschien vind je daar een andere weg.
https://www.orange.be/nl/contact#/
Succes.