annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Als je al een jaar een abo hebt

Topic gestart op: 31-10-19 10h23

Antwoorden: 11 antwoorden

Leentje1973
Veteraan verkenner

Als je al een jaar een abo hebt

Als je al een jaar een abo hebt (Koala), kan je dan nog steeds een gsm kopen bij Orange aan een voordeligere prijs? Ik bedoel geldt dit ook voor reeds bestaane abonnementen? 

(ik mag het hopen toch)

 

groetjes

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Leentje1973
Veteraan verkenner

super, dat wist ik niet

heb je misschien ook ergens de juiste link op de site?

dan kan ik al eens kijken, ik weet niet zo goed waar te zoeken nl

bedankt!!! 🙂

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  hier is de link , https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm?sort=subscription&dir=asc

Wel nog even ter informatie , als u een nieuw toestel neemt bij uw abonnement zijn er twee manieren voor deze te bekomen :

1 ) u sluit de overeenkomst met Orange zelf af , dus u krijgt een korting op het toestel en betaald 12 maanden of 24 maanden af aan Orange waardoor uw abonnement iets duurder kan zijn. Maar ook de opleg een heel stuk hoger is. 

2 ) u kan ook een duurder toestel nemen dan betaald u terug aan de bank. Dit gaat om toestellen boven de 500 euro . Afhankelijk van het geen u kiest wordt er een voorschot gevraagd. Uw abonnement blijft hetzelfde dus u betaald bijvoorbeeld nu hetzelfde de Koala maar daarbij komt nog eens maandelijks de afbetaling aan de bank , voorbeeld : iphone 11 , voorschot 9 euro , Koala 20 euro per maand , afbetaling aan de bank 30 euro per maand , verbintenis 24 maanden. Moest u het op deze manier willen doen vergeet niet om loonbriefjes mee te nemen van de afgelopen drie maanden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leentje1973
Veteraan verkenner

1 ) u sluit de overeenkomst met Orange zelf af , dus u krijgt een korting op het toestel en betaald 12 maanden of 24 maanden af aan Orange waardoor uw abonnement iets duurder kan zijn. ----->Maar ook de opleg een heel stuk hoger is. 

 

dit laatste begrijp ik niet?

 

(ps toestelen van boven de 500 euro interesseren me echt  niet ;), dat valt een keer en hup kapot)

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Leentje1973  het ligt eraan hoeveel korting u krijgt op het toestel. En Orange bepaald de verbintenis. 

 

https://eshop.orange.be/nl/toestellen/smartphones-gsm?sort=subscription&dir=asc 

gebruik deze link maar eens en kijk eens rustig op uw gemak welk toestel u wil hebben. Als u op de betreffende info knop drukt ziet u de opleg voor het toestel , en iets naar beneden gescrolt ook info over de restwaardes. 

Ja een dure Iphone aan 1200 euro is niet alles wat u zegt het valt en is naar de vaantjes 🙂 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leentje1973
Veteraan verkenner

inderdaad 🙂

ps de ene Koala (heb ik) is blijkbaar wel echter niet de andere Koala: ik zie verschillende mogelijke bedragen? klopt dat?

ik betaal € 20 per maand nl voor Koala (misschien destijds een speciale aanbieding?), maar ik zie overal staan € 35 per maand

 

in jouw knipsel zie ik € 20 per maand, maar in realiteti zie ik bij die gsms altijd € 35 per maand voor Koala...

bedankt!

Leden met de meeste pluimen