annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Apple Watch Cellular - wanneer?

Topic gestart op: 23-04-18 16h57

Antwoorden: 33 antwoorden

l_siau
Gewaardeerd verkenner

Apple Watch Cellular - wanneer?

Apple heeft nu al geruime tijd terug hun Watch series 3 aangekondigd. De gewone versie is reeds beschikbaar, maar wanneer zouden de LTE toestellen op de belgische markt komen? Heb al meermaals gehoord dat dit afhankelijk zou zijn van de Belgische providers. Daar zij hun netwerk moeten open stellen voor de ingebouwde cellular chip? in frankrijk ondersteund Orange dit al lang, maar in belgië nog niks van nieuws...

Alvast bedankt!

Labels (2)
0 pluimen
33 ANTWOORDEN 33
DM2021
Gewaardeerd verkenner

Orange please communicate concerning LTE for Apple Watch. 

We are edging close to the border of fake promotion because customers were requested to have "just a little bit of patience" in a press release that is now roughly one year old. 

Christ11
Aspirant verkenner

Is er een richt datum voor ondersteuning Apple Watch cellular. Anders zal ik moeten overstappen naar Telenet 

houttbe
Ervaren verkenner

Yes, indeed, Orange is making itself irrelevant. From a mobile leader it is fast becoming not even a mobile follower but a laggard.

Lotus-3C
Veteraan verkenner

Stel er komt ondersteuning voor de AppleWatch met LTE van Orange zoals Telenet recent gedaan heeft, moet ik dit dan zien als

 

1) een extra e-Sim abbonement die je nog eens extra moet afsluiten aan vb. 20€ per maand voor een Go met 8Gb

 

2) als een extra Sim kaart aan bijvoorbeeld 3€ per maand extra. Dit is nu bij Orange maar geldt dan voor een fysiek extra Sim kaart.

 

3) zonder extra kosten waarbij je zoals Telenet One Number je huidige abonnement kan delen met een extra toestel.

In geval van optie 3 zou dit wel interessant zijn om je eigen abbonement en je eigen data te kunnen delen met een smartwatch. Dat het gebruik van je data op je smartwatch gewoon van je eigen abonnement gaat. Wil ook geen 2 verschillende nummers hebben.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lotus-3C 

Dat is een vraag die enkel de grote wijzen van Orange kunnen beantwoorden, en daarmee bedoel ik niet de wijzen van dit Forum. Daarmee bedoel ik echt de top van Orange. Zij die de politieke lijnen bepalen en uitzetten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen