Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-11-20 13h17
Antwoorden: 1 antwoord
Ik had paar dagen geleden de samsung galaxy s10+ besteld en had het gisteren via een webformulier geannuleerd en kreeg ook een mail dat ik instructies zal ontvangen binnen de 5 werkdagen om het toestel te retourneren. Maar vandaag heb ik mijn toestel geleverd, en ontvangen. En heb ik ook het gratis geschenk(Harman Kardon Onyx Studio 5 speaker) speaker aangevraagd dat je gratis krijgt als je de s10 of s10+ hebt aangekocht. Nu weet ik juist niet wat ik moet doen. De gsm is nog niet geopend zit nog in plastic verpakking. Ik weet niet of dat het erg is om de gsm al te openen en/of te gebruiken.Alleen de leveringskarton is geopend. Maar moet ik het toestel nu terugleveren of is het oke dat ik hem gewoon behoud en de retourneringsmail negeer?
Alvast bedankt.
@Jiplos het beste wat je kan doen is de klantendienst eens om raad vragen hier over of ga naar een shop bij je in de buurt om het daar eens na te vragen.
Ik begrijp dus dat je eigenlijk je gsm wil behouden ? Maar je hebt wel een retour gevraagd dus dat je deze terug stuurt. In de praktijk zou je naar mijn mening het pakket gewoon kunnen houden want het is jou bestelling. Maar je hebt ook een retour gevraagd dus misschien wachten ze ook wel tot je je pakket terug geeft.
Zou eens raad vragen bij de klantendienst , moest je toch besluiten het toestel te behouden. Denk dat het niks uitmaakt maar dan ben je zeker.
Had je misschien liever een ander toestel ? Dan dien je deze ongeopend terug te sturen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |