annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling GSM

Topic gestart op: 09-12-20 16h07

Antwoorden: 6 antwoorden

Igor-2000
Aspirant verkenner

Bestelling GSM

Ik heb op 2 november een toestel (iPhone 11) aangekocht op de website van Orange, hierbij werd het volledige bedrag onmiddellijk van mijn bankrekening gehaald voor een bedrag van €489,95. Daarna heb ik onmiddellijk een orderbevestigingsmail ontvangen van Orange met hierin dat het toestel binnen de 24 uur zou geleverd worden aan huis. Tot op vandaag (9 december 2020) is dit nog steeds niet het geval.

Ik heb reeds 15-20 keer gebeld naar hun klantendienst, ben twee keer naar de fysieke winkel geweest (waar ze me telkens vertelden dat ze niks konden doen omdat de fysieke winkel niks te maken heeft met het online gebeuren.). Daar vertelden ze me wel dat het pakje al van 4 november bij Bpost zou zijn. Dit is niet het geval, want daarna belde ik terug naar de klantendienst van Orange en zeiden ze dat het toestel in behandeling was. Bij de talloze telefoontjes met de klantendienst werd me telkens een ander verhaal verteld. Ik kreeg bij de telefoontjes wel telkens het dossiernummer die ik bij de hand had (dossiernummer Orange: 51526617). Één verhaal is dat hun achterliggende dienst mij met ‘hoogste urgentie’ ging contacteren binnen de 48 uur (die 48 uren zijn ondertussen al 216 uren) met uitsluitsel over een terugstorting en annulering van de bestelling. Het laatste contact die ik met hun had was op 18 november, waar de tele-operator me vertelde dat haar ‘teamleider’ mij ging contacteren binnen de 48 uur om de bestelling te annuleren. Ondertussen is dit al 3 weken geleden. 

Dit is een schande! Ondertussen heb ik contact opgenomen met Test-Aankoop om mijn geld terug te eisen en hierbij negeren ze de mails de werden verstuurd door hen naar Orange!

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
kris1967
Gewaardeerde scout

Ik vrees dat ik hetzelfde ga voor hebben,iphone 12 gekocht en was een defect aan en heb deze terug moeten sturen,we zijn een maand verder en nog steeds geen oplossing en ze sturen je bij de klantendienst van het kastje naar de muur,een regelrechte ramp is het daar!

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Igor-2000  het is een vervelende situatie die je hebt en het is niet fijn als je iets aankoopt wat betaald is en nog niet geleverd is. Nu kunnen wij hier daar weinig aan doen omdat hier geen klantendienst is. Hier zijn enkel klanten en een moderator en die moderator kan hier ook niks aan doen. 

Het beste wat je kan doen is nogmaals de klantendienst bellen en vragen de procedure in gang te zetten voor je geld terug te krijgen. Weet wat je denkt 'weeral bellen heb al vaak gebeld en er zal weer een dossier komen'. Het antwoord hierop is ja dat klopt maar die procedure is nu eenmaal niet anders. 

Meer kunnen we er niet op zeggen hier en enkel maar hopen dat of je geld snel terug gestort is op je rekening of dat je toestel snel geleverd wordt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Het is een issue dat Orange precies niet krijgt opgelost. Hier zijn al zoveel topics over geschreven en nog is er precies geen verbetering. Waarom blijft Orange dan online toestellen verkopen vraag ik mij dan af. Nu heb je als resultaat, zeer ontevreden klanten. Hier moeten ze echt werk van maken. Alle begrip dat een bestelling iets langer onderweg is, maar geen maand, dat is er echt over. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  heb al al andere gelezen en die zitten al 6 tot 8 weken te wachten en dan heb ik het niet ver Orange. Dus het is niet enkel een probleem bij Orange maar ook elders. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen