Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-12-22 09h17
Antwoorden: 5 antwoorden
Beste
Ik heb Ma. 26 Dec. 2022 een smartphone aangekocht via jullie webstore. Ik heb hiervan dezelfde dag een orderbevestiging van gekregen. Hierbij werd vermeld dat "Ceva" mijn toestel gratis zou leveren binnen de 48 uur.
Ik heb tot op heden nog geen smartphone mogen ontvangen en ook geen enkele mail over de verzending / vertraging. Ik ben dan gaan kijken tussen andere topics en kwam ik uit op deze website om de leveringen van orange na te kijken.
https://cportal-orange.cevalogistics.com/portal/orange/public/search.action
Wanneer ik de details ( ordernummer + postcode ) ingeef, krijg ik de volgende melding.
"Bij de door u ingevoerde combinatie van ordernummer en postcode kunnen wij geen zending vinden. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw"
Ten eerste wil ik wel vermelden dat wij geen Orange zijn , dit is een forum van en voor klanten binnen Orange maar dit is geen klantendienst.
Ten tweede als je een toestel online besteld moet je die 48 uur niet te letterlijk nemen. Het kan zijn dat het nog weken duurt voor je jou gekozen toestel ontvangt ( afhankelijk een beetje welk toestel je gekozen hebt ). iPhone bijvoorbeeld kunnen weken duren wegens tekorten en daar kan Orange weinig aan doen. Maar denk ook aan de stock en denk er aan wie er voor jou besteld heeft er kunnen zo maar 100 mensen meer hetzelfde toestel als jou besteld hebben en ja die mensen hebben wel voorrang.
Ten derde ik denk dat die link niet meer werkt dat je op die manier geen tracering meer kan doen. Maar goed ik weet dat ook niet zeker want ik heb deze link nog nooit gezien eerlijk gezegd.