annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling Smartphone

Topic gestart op: 30-12-22 09h17

Antwoorden: 5 antwoorden

Hayzee
Gewaardeerd verkenner

Bestelling Smartphone

Beste


Ik heb Ma. 26 Dec. 2022 een smartphone aangekocht via jullie webstore. Ik heb hiervan dezelfde dag een orderbevestiging van gekregen. Hierbij werd vermeld dat "Ceva" mijn toestel gratis zou leveren binnen de 48 uur.

Ik heb tot op heden nog geen smartphone mogen ontvangen en ook geen enkele mail over de verzending / vertraging. Ik ben dan gaan kijken tussen andere topics en kwam ik uit op deze website om de leveringen van orange na te kijken.

https://cportal-orange.cevalogistics.com/portal/orange/public/search.action


Wanneer ik de details ( ordernummer + postcode ) ingeef, krijg ik de volgende melding.

"Bij de door u ingevoerde combinatie van ordernummer en postcode kunnen wij geen zending vinden. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw"


Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Hayzee
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de snelle response maar hier neem ik geen genoegen aan hoe jij je bericht zo kunt opstellen.


TEN eerste, als ik hulp zoek op de orange website brengt het mij tot dit forum waarbij ze zelf vermelden dat je met vragen hier terecht kan. Ik weet ook wel dat dit geen klantendienst is.

ten tweede, wanneer ik een product aankoop van wie dan ook en er word vermeld dat het product bunnen de 48 geleverd gaat worden, ga ik hier ook van uit. Als dit niet het geval is door tekort aan stock of andere redenen zoals u zelf al eerder heeft vermeld, wens ik hiervan ook op de hoogte gesteld te worden wat ik denk niet meer dan normaal is ? 

ten derde heb ik de link van deze website teruggevonden. https://community.orange.be/t5/Toestellen-en-instellingen/Bestelling-iPhone/m-p/55323

Dit is een post op dit community forum van orange waarbij een een "aspirant werknemer" dit als antwoord heeft gegeven op iemand anders zijn topic / vraag.


Dus doe zelf ook even een onderzoek over hoe en wat ipv gewoon wat te posten als commentaar want daar heb ik geen baat bij.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Hayzee 

Dat je geen genoegen wil nemen met het gegeven antwoord is jammer. Maar het is nu eenmaal de realiteit en met dit soort vragen kunnen wij niet helpen. Kunnen enkel hier neerzetten wat de oorzaak van dit probleem kan zijn niet meer en niet minder. 

Ben je echt hier niet tevreden mee dan beste je te richten tot de klantendienst zelf zodat ze je daar van een antwoord kunnen voorzien waar je misschien iets aan hebt al betwijfel ik dat wel. Want zij kunnen ook niet alles zien en of doen om je probleem op te lossen. 

En ja je kan hier terecht met je vragen dat geldt voor iedereen enkel kunnen wij hier op dit soort vragen geen concrete antwoorden + oplossingen bieden. Hier ben je nog altijd afhankelijk van de vele factoren die ik al benoemd heb. 

Daarnaast moet ik niet veel onderzoek doen want dit soort vragen komen op regelmatige basis naar voren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Hayzee
Gewaardeerd verkenner

De informatie die jij me aanbied is foutief. Ik kan helaas dit niet als oplossing accepteren.


Fijne dag verder.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Hayzee 

Je hoeft de gegeven antwoorden niet aan te duiden als oplossing omdat die niet geboden kan worden aangezien wij ook geen verdere info hebben.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen