annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling iPhone

Topic gestart op: 16-04-20 13h43

Antwoorden: 8 antwoorden

Bamboe9
Aspirant verkenner

Bestelling iPhone

Ik heb een toestel besteld op dinsdag dinsdag 7/4/20. Er is mij gezegd dat ik reeds vorige week vrijdag mijn pakje kon ontvangen. Het is nu (16/4) bijna een week verder en bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik ben hier echt niet tevreden over! 

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
KevinO
Aspirant verkenner

Levering kan je eventueel opvolgen via website van Ceva Logistics.  Enkel nummer van je Orange bestelling (dit haal je uit de mail van Orange met je orderbevestiginig) en postcode invullen en hierna op "Status bekijken" klikken.

https://cportal-orange.cevalogistics.com/portal/orange/public/search.action?request_locale=nl_NL

Cdt24801
Wijze
Wijze

@KevinO 

Bedankt om dit hier met ons te delen 😉

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Grimp
Aspirant verkenner

Is hij ondertussen al aangekomen? Ik heb er ook eentje besteld 4/5 en heb ook nog niets vernomen. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bamboe9  op dit moment is het wel wat drukker met het leveren van de bestellingen. Wij zitten thuis ook te wachten op bepaalde bestellingen en hebben ook geen track en trace hoe en wanneer deze komen. Die corona crisis doet er niet goed aan dat alles op tijd geleverd wordt. En het is ook te begrijpen die mensen doen er ook alles aan om uw pakje te leveren.

Je kan altijd via Messenger of Twitter sturen om daar je vraag te stellen maar je dient ook daar te wachten op een antwoord. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen