annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling abbo met smartphone

Topic gestart op: 14-04-20 11h56

Antwoorden: 24 antwoorden

gregorygvl
Aspirant verkenner

Bestelling abbo met smartphone

OPGELOST

Beste leden 

Ik heb een tarief wijziging gedaan 

Van koala naar go plus met een smartphone ik heb dit op 9/04/20 uitgevoerd en mijn abbo is actief sins 11/04/20 nu heb ik nog steeds geen mail ontvangen dat men smartphone onderweg is of een track & trace mail, ook niet in spam is dit door de huidige covid-19 situatie of kan er iets zijn misgelopen Mvg Gregory 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@gregorygvl  vermoedelijk heeft het allemaal met de corona crisis te maken. Er worden veel bestellingen online gedaan waardoor er dus veel verwerkt dient te worden en dan moet het nog opgestuurd worden door de post. Je kan altijd eens vragen via het Webcare team ( dat is Messenger of Twitter ) of ze een inzage hebben in je bestelling. Ze zullen niet direct antwoorden omdat ze het gaan bekijken met de juiste dienst maar zodra er info bekend is zullen ze je een antwoord geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
Dendj
Gewaardeerd verkenner

Ah oké geen probleem. Ik pas het aan. Mvg Dirk 

Dendj
Gewaardeerd verkenner

Blijkbaar al in orde

patrick2
Wijze
Wijze

@Dendj  als je op de drie bolletjes klikt in je post zie je staan post bewerken. Als je dat doet kan je het zo oplossen. Ik heb je post gekopieerd en daarin de xxxx gezet als voorbeeld. Moest je het niet kunnen heb ik de moderatoren al op de hoogte gebracht om het als nog te doen. Het is uit jou veiligheid waar we het voor doen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


gregorygvl
Aspirant verkenner

Hartelijk bedankt voor zo een snel antwoord, ik zal is horen bij de juiste diensten of alles inorden is aangezien er nog geen bevestiging mail is aangekomen, qua levering begrijp ik het volledig dat alles wat vertraagt is door de huidige toestand in het land bedankt Patrick

Mvg Gregory 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Dat is graag gedaan @gregorygvl . 

En ik hoop dat je nieuwe toestel er zo snel mogelijk is dat je hem ook kunt gebruiken.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen