Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-04-20 11h56
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste leden
Ik heb een tarief wijziging gedaan
Van koala naar go plus met een smartphone ik heb dit op 9/04/20 uitgevoerd en mijn abbo is actief sins 11/04/20 nu heb ik nog steeds geen mail ontvangen dat men smartphone onderweg is of een track & trace mail, ook niet in spam is dit door de huidige covid-19 situatie of kan er iets zijn misgelopen Mvg Gregory
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@gregorygvl vermoedelijk heeft het allemaal met de corona crisis te maken. Er worden veel bestellingen online gedaan waardoor er dus veel verwerkt dient te worden en dan moet het nog opgestuurd worden door de post. Je kan altijd eens vragen via het Webcare team ( dat is Messenger of Twitter ) of ze een inzage hebben in je bestelling. Ze zullen niet direct antwoorden omdat ze het gaan bekijken met de juiste dienst maar zodra er info bekend is zullen ze je een antwoord geven.
En ik heb al 2 x zo een smartphone met abbonement gehad en nu niets dan problemen
@Ludo2 misschien dat er iets niet goed staat op je profiel of toch ergens een betaling die nooit gedaan is wat je zelf niet weet en Orange ook niet. Als je de klantendienst gebeld hebt en je hebt nog geen antwoord kan je eens sturen via Messenger of Twitter. Daar kijken ze dat voor je na op de juiste dienst en dan beantwoorden ze jou of ze bellen je. Als je een dossier nummer hebt is dat natuurlijk beter. Ik heb via Messenger hele goede ervaringen je dient wel een paar dagen te wachten maar je krijgt wel een antwoord.
Ik wacht allang en al mijn berichten worden nog niet eens beantwoord of bekeken nooit geen problemen ben al bijna 7 j klant
Dat gaat moeilijk zijn ik ben invalide zit in een rolstoel en heb maar in been dus dat is geen oplossing
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |