Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-04-20 11h56
Antwoorden: 24 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste leden
Ik heb een tarief wijziging gedaan
Van koala naar go plus met een smartphone ik heb dit op 9/04/20 uitgevoerd en mijn abbo is actief sins 11/04/20 nu heb ik nog steeds geen mail ontvangen dat men smartphone onderweg is of een track & trace mail, ook niet in spam is dit door de huidige covid-19 situatie of kan er iets zijn misgelopen Mvg Gregory
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@gregorygvl vermoedelijk heeft het allemaal met de corona crisis te maken. Er worden veel bestellingen online gedaan waardoor er dus veel verwerkt dient te worden en dan moet het nog opgestuurd worden door de post. Je kan altijd eens vragen via het Webcare team ( dat is Messenger of Twitter ) of ze een inzage hebben in je bestelling. Ze zullen niet direct antwoorden omdat ze het gaan bekijken met de juiste dienst maar zodra er info bekend is zullen ze je een antwoord geven.
Ah oké geen probleem. Ik pas het aan. Mvg Dirk
Blijkbaar al in orde
@Dendj als je op de drie bolletjes klikt in je post zie je staan post bewerken. Als je dat doet kan je het zo oplossen. Ik heb je post gekopieerd en daarin de xxxx gezet als voorbeeld. Moest je het niet kunnen heb ik de moderatoren al op de hoogte gebracht om het als nog te doen. Het is uit jou veiligheid waar we het voor doen.
Hartelijk bedankt voor zo een snel antwoord, ik zal is horen bij de juiste diensten of alles inorden is aangezien er nog geen bevestiging mail is aangekomen, qua levering begrijp ik het volledig dat alles wat vertraagt is door de huidige toestand in het land bedankt Patrick
Mvg Gregory
Dat is graag gedaan @gregorygvl .
En ik hoop dat je nieuwe toestel er zo snel mogelijk is dat je hem ook kunt gebruiken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |