annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling abbo met smartphone

Topic gestart op: 14-04-20 11h56

Antwoorden: 24 antwoorden

gregorygvl
Aspirant verkenner

Bestelling abbo met smartphone

OPGELOST

Beste leden 

Ik heb een tarief wijziging gedaan 

Van koala naar go plus met een smartphone ik heb dit op 9/04/20 uitgevoerd en mijn abbo is actief sins 11/04/20 nu heb ik nog steeds geen mail ontvangen dat men smartphone onderweg is of een track & trace mail, ook niet in spam is dit door de huidige covid-19 situatie of kan er iets zijn misgelopen Mvg Gregory 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@gregorygvl  vermoedelijk heeft het allemaal met de corona crisis te maken. Er worden veel bestellingen online gedaan waardoor er dus veel verwerkt dient te worden en dan moet het nog opgestuurd worden door de post. Je kan altijd eens vragen via het Webcare team ( dat is Messenger of Twitter ) of ze een inzage hebben in je bestelling. Ze zullen niet direct antwoorden omdat ze het gaan bekijken met de juiste dienst maar zodra er info bekend is zullen ze je een antwoord geven.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

24 ANTWOORDEN 24
Ludo2
Aspirant verkenner

En ik heb al 2 x zo een smartphone met abbonement gehad en nu niets dan problemen 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ludo2  misschien dat er iets niet goed staat op je profiel of toch ergens een betaling die nooit gedaan is wat je zelf niet weet en Orange ook niet. Als je de klantendienst gebeld hebt en je hebt nog geen antwoord kan je eens sturen via Messenger of Twitter. Daar kijken ze dat voor je na op de juiste dienst en dan beantwoorden ze jou of ze bellen je. Als je een dossier nummer hebt is dat natuurlijk beter. Ik heb via Messenger hele goede ervaringen je dient wel een paar dagen te wachten maar je krijgt wel een antwoord. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ludo2
Aspirant verkenner

Ik wacht allang en al mijn berichten worden nog niet eens beantwoord of bekeken nooit geen problemen ben al bijna 7 j klant

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Ludo2  ga anders eens langs in een shop. Dan heb je wel direct je toestel en zij kunne het ook in orde maken en navragen van je dossier.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ludo2
Aspirant verkenner

Dat gaat moeilijk zijn ik ben invalide zit in een rolstoel en heb maar in been dus dat is geen oplossing 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen