annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling nog niet gekregen

Topic gestart op: 07-12-20 12h43

Antwoorden: 3 antwoorden

Tienke
Aspirant verkenner

Bestelling nog niet gekregen

@patrick2 

Aanpassing abonnement inclusief aankoop smartphone en hoesje.
Abonnement werd aangepast.
Hoesje is onderweg met post
Smartphone werd volgens trackandtrace nooit verstuurd...
Klantendienst 5 dagen na elkaar gebeld, maar geen antwoord of oplossing.
Als ze zeggen dat de betrokken dienst aan wie het dossier werd doorgegeven mij gaat contacteren word ik niet gecontacteerd.
Berichten via Facebook worden genegeerd.
Na 24min wachttijd door medewerker van klantendienst er gewoon uit gesmeten.
Wat is het antwoord van de operator ?
"Wij maken een dossier op en sturen het door naar de betrokken dienst. Zij contacteren u binnen de x aantal uur"

Dat nietszeggende antwoord krijg ik al de hele week en ik ben nog niet 1x terug gecontacteerd.

Als ik terugbel en een andere medewerker aan de lijn krijg blijken ze op mijn gsmnr geen dossier of meldingen terug te vinden en kan ik van voren af aan alle gegevens door geven en wederom wordt er dan zogezegd een dossier doorgegeven en gaan ze mij weer binnen de x aantal uur contacteren. Maar dat doen ze niet,dus moet ik weer inbellen en begint het verhaal van voren af aan.
Welke oplossing verwacht u van de operator ?
1. Smartphone die verstuurd wordt en aankomt.
2. Klantendienst die mij terug contacteerd zoals beloofd
3. Doorlichting van de werking van de klantendienst.
Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
patrick2
Wijze
Wijze

@Tienke  dat is een heel verhaal en niet oplossing gericht. Wel vreemd dat er via Facebook geen antwoord komt want ik heb laatst een bericht gedaan via Facebook en heb dan nog een herhaling gestuurd en ik heb antwoord gekregen. Ook ben ik gebeld geweest door de medewerker die mijn dossier inzag. Nu wacht ik op de tweede lijn die mij gaat bellen omdat ik een complex probleem heb maar jou probleem moet op te lossen zijn denk ik zo. 

Hoe frustrerend het is wat ik nu zeg maar probeer toch nog eens via Facebook aan te dringen. Kan me voorstellen dat het nu lijkt of je tegen een leeg veld stuurt waar niemand zit maar ze zijn wel aanwezig. 

Zoals ik al reeds aanhaalde hier kunnen we niks met dossiers doen omdat er geen inzage is en wij ook gewoon klant zijn hier. Het enige wat hier wel gecommuniceerd is geweest door de moderator is dat er een vertraging zit op de leveringen van de toestellen door drukte maar of dat nu nog zo is  weet ik niet. Weten ook niet hoe groot die achterstand is daar heb ik geen gedacht van. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Tienke
Aspirant verkenner

@patrick2  no offense maar dan ben jij toch die ene special little snowflake die wel reactie krijgt via facebook en/of messenger.

Ik stel voor dat je eens leest tussen de reacties  van de zovele gefrustreerde mensen op de facebookposts van de orange pagina  die proberen Orange vast te krijgen of wachten op een oplossing maar van het kastje naar de muur gestuurd worden... zowel via Messenger als via Facebook als via klantendienst.

1 december messenger: geen antwoord...

1 december 40minuten in wacht bij klantendienst... van miserie afgelegd.

(Tussen 1 en 3 december ook geen antwoord op bericht van 1 december)

3 december messenger 9u : geen antwoord...

15u antwoord: dossier opgemaakt, achterliggende dienst gaat contact opnemen.

Ik antwoord met de vraag: tegen wanneer? Geen antwoord.

4 december bericht en geen antwoord.

5 december bericht en geen antwoord 

6 december bericht en geen antwoord.

 

Oproepen klantendienst: 

1 december

2 december

3 december

4 december: klantendienst medewerker sprak gebrekkig Vlaams,was amper te verstaan. Enige wat verstaanbaar was "belt u nu weer mevrouw".

4 december: teruggebeld owv vorige gesprek. Dossier ging opgemaakt worden en doorgestuurd naar betrokken dienst. Die dienst ging mij binnen de 48u contacteren. Niets gehoord. we zijn nu 72u verder.

7 december: eerst medewerker aan de lijn: ging alles nakijken. 24min in wacht gestaan en er werd afgelegd.

7december: geen enkel dossiernr terug te vinden of melding op mijn nummer... de vraag of ik hen wel echt gecontacteerd had voordien...

Weer dossiernr gemaakt en doorgestuurd naar betrokken dienst die mij zou contacteren.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Tienke  die reacties ken ik inderdaad want zie ze genoeg op Facebook langs komen. Heb ik geluk ? geen idee ik dring gewoon aan en stuur gewoon een herhaling. Werkt het voor mij ook frustrerend? ja hoor want ik heb zelf op een klantendienst gewerkt dus ik weet hoe het is als je geen antwoord krijgt. Maar dit is ook een punt wat we aanhalen hier ook naar de moderators toe. Er zou meer reactie moeten komen naar een klant toe want ben maar zeker dat we hier daarmee bezig zijn. Wij kennen die reacties en nogmaals ik weet hoe het is als je geen antwoord krijgt. Dat is hetzelfde als de telefoon niemand wil 20 minuten wacht muziek nee mensen willen iemand spreken en er wordt verwacht dat men ergens mee bezig is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen