Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 17-08-20 14h32
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi iedereen,
Ik heb dit profiel aangemaakt, omdat ik me iets afvraag. Aan de bovenste foto te zien, kunnen jullie zien dat ik een galaxy note 20 ultra heb besteld. Deze zou pas de 21ste in de winkels moeten liggen. Toch kreeg ik dit de 10de Augustus in mijn inbox.
Weet iemand of ze dit inderdaad hebben of is dit gewoon een misverstand? Ik kan hen niet bereiken omdat hun telefoonnummer het niet doet.
Thanks in advance and StaySafe!
Edit: ik weet niet of jullie de foto kunnen zien. Het is gewoon een screenshot van de mail.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste @Manuel ,
Kan perfect, dit wil zeggen dat de levering al is gekomen. Het toestel kan echter pas verkocht worden vanaf de 21ste.
Met andere woorden kan je er zeker van zijn dat deze al aan de kant ligt.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Beste @Manuel ,
Kan perfect, dit wil zeggen dat de levering al is gekomen. Het toestel kan echter pas verkocht worden vanaf de 21ste.
Met andere woorden kan je er zeker van zijn dat deze al aan de kant ligt.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Beste,
Ik heb een abonnement aangevraagd bij Orange om de overstap te maken van Proximus. Er is een technieker bij mij thuis geweest die van toeten of blazen wist = geen resultaat. Er zou een andere technieker komen maar die heb ik nog niet gezien. Netwerk van Orange intussen geactiveerd door een medewerker van Telenet. GSM nu bij Orange maar TV en internet nog bij Proximus. Rare situatie. Indien niemand van Orange bij mij langs kan komen voor de installatie zal het hier rap gedaan zijn met dat Orange gedoe. Beslist geen goede reklame voor Orange = niet te bereiken via telefoon of mail.
Enig idee hoe dat komt?
@Willy3 het is een heel bizarre situatie die je beschrijft. Toen je alles in orde bent gaan maken ben je toen naar een shop geweest en heb je daar een afspraak laten vast zetten? Want als je dat gedaan hebt komt er een technieker van Orange en die zal alles activeren voor je en een technieker van Telenet komt niet meer omdat de Orange technieker nu alles zelf mag en kan.
Als je telefonisch niet iets kan regelen raad ik je aan om naar de shop terug te gaan en daar nog eens alles na te vragen en een afspraak te maken. Via de shop kan je een afspraak maken en regelen.
@Willy3 goedemorgen,
eerst voor jou
En je vraag staat eigenlijk in het verkeerde topic, maar géén probleem.
Om op je vraag een antwoord te geven:
is alles ook wel gebeurd met de verhuizing zoals het hoort?
Dan kunnen de mannen je dadelijk verder helpen, even geduld aub?