annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Bestelling toestel met abonnement

Topic gestart op: 05-02-25 12h28

Antwoorden: 10 antwoorden

jonathangijsen
Aspirant verkenner

Bestelling toestel met abonnement

OPGELOST

Donderdag 30/01/2025 een toestel met abonnement besteld (mobile intens, business), en het gevraagde gedeelte betaald. Netjes een bevestigingsmail ontvangen, en nadien complete radiostilte.

Maandag 03/02 en dinsdag 04/02 gebeld, er is een dossier aangemaakt, maar verder geen enkele communicatie. Het lijkt erop dat er intern geen enkel spoor van mijn bestelling is.

Is het zo complex om dat toestel op te sturen, of wat kan ik nog doen om er een beetje vaart in te brengen ? Wederom een enorm teleurstellende ervaring. Wellicht zit er niets anders op dan om fraude te melden bij de bank en het betaalde bedrag terug te vorderen via mastercard ?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
jonathangijsen
Aspirant verkenner

Ze hebben het geld terug gestort, toestel is bij amazon gekocht en komt morgen aan.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Gregory
Wijze
Wijze

 

 Wellicht zit er niets anders op dan om fraude te melden bij de bank en het betaalde bedrag terug te vorderen via mastercard ?

Hier zitten alleen klanten - best naar de klantendienst bellen.

Success

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen