Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-02-25 12h28
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Donderdag 30/01/2025 een toestel met abonnement besteld (mobile intens, business), en het gevraagde gedeelte betaald. Netjes een bevestigingsmail ontvangen, en nadien complete radiostilte.
Maandag 03/02 en dinsdag 04/02 gebeld, er is een dossier aangemaakt, maar verder geen enkele communicatie. Het lijkt erop dat er intern geen enkel spoor van mijn bestelling is.
Is het zo complex om dat toestel op te sturen, of wat kan ik nog doen om er een beetje vaart in te brengen ? Wederom een enorm teleurstellende ervaring. Wellicht zit er niets anders op dan om fraude te melden bij de bank en het betaalde bedrag terug te vorderen via mastercard ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ze hebben het geld terug gestort, toestel is bij amazon gekocht en komt morgen aan.
> Wellicht zit er niets anders op dan om fraude te melden bij de bank en het betaalde bedrag terug te vorderen via mastercard ?
Hier zitten alleen klanten - best naar de klantendienst bellen.
Success
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
4 | |
3 | |
2 | |
2 |