annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Betreft eSIM

Topic gestart op: 19-01-24 22h02

Antwoorden: 5 antwoorden

Plaploe
Aspirant verkenner

Betreft eSIM

OPGELOST

Hallo, 

Ik ben pas overgeschakeld van Proximus naar Orange met een nieuwe Apple 13. Maar ik krijg de e-sim niet geactiveerd en ik vind nergens een QR code; dan vraag ik me eigenlijk af waarom staat dat nergens op een papier waar de sim kaart plakt? Echt niet leuk.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
JVV94
Veteraan verkenner

Ik heb mijn eSim laten activeren via een Orange shop. Zij printen een QR-code af voor de activatie. Normaal zou je het zelf ook moeten kunnen doen via de App.

Na de activatie wordt herstarten van je gsm aangeraden.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Josette
Wijze
Wijze

@Plaploe  een goedemorgen,

heeft het antwoord van @patrick2 je geholpen?

 

Tag2023.jpg 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
JVV94
Veteraan verkenner

Ik heb mijn eSim laten activeren via een Orange shop. Zij printen een QR-code af voor de activatie. Normaal zou je het zelf ook moeten kunnen doen via de App.

Na de activatie wordt herstarten van je gsm aangeraden.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Plaploe 

Orange bied wel degelijk E-sim aan. 

Je kan via de MY Orange app de E-sim activeren of naar een shop gaan voor de QR code. 

https://community.orange.be/t5/Tips-tricks-van-de-community/Hoe-een-E-sim-profiel-activeren/ba-p/150...

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Plaploe
Aspirant verkenner

Uiteindelijk is het toch gelukt, door dat ik de sim kaart in mijn oude Iphone heb gestoken en daar de app My Orange geïnstalleerd dan is het wel gelukt. 

Bedankt en fijne dag.

Groeten 

Leden met de meeste pluimen