Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-10-23 20h27
Antwoorden: 13 antwoorden
Ik kocht begin oktober een nieuwe smartphone, namelijk de Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G.
Hierbij krijg ik gratis draadloze oortjes. Ik heb het aanvraagformulier ingevuld en de mail ontvangen.
Maar telkens wanneer ik de aanvraag wil doormailen naar orange@good-deal.be met een foto van de factuur en de IMEI krijg ik een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om vanaf een ander mail adres te sturen, maar ik blijf deze melding krijgen, mijn aanvraag komt dus niet toe:
Er is een probleem met het postvak van de geadresseerde. Verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.
smtp-2-9001.mail.infomaniak.ch gaf deze fout:
Spam message rejected
Iemand enig idee hoe ik Orange kan bereiken over dit probleem? Want ik blijf deze melding nu al meer dan een week krijgen en kan mijn cadeau dus niet aanvragen. Nog mensen dit probleem?
Bedankt.
Vermoedelijk heb je niet gedaan wat je moest doen want je kan namelijk niet zo even een email sturen naar dat adres.
Ben eens gaan zien naar die promotie maar er staat een duidelijke link bij waarin je jou informatie moet invullen en dan op verzenden drukken.
https://cdn.flxml.eu/f-57731a592d4a3645
Bovenstaande is juiste link , daar de gegevens invullen en dan beneden staat verzenden.
Op de balk in het rood omlijnde moet je drukken en kom je op deze pagina
Alles invullen en druk in het oranje balkje op verzenden.
Dan komt alles op de juiste plaats aan en niet zo maar even een email sturen want dat komt niet aan.
Dag @patrick2 ,
Bedankt om even mee te kijken. Ik had de aanvraag gedaan zoals je zegt, het resultaat daarvan is dat je een mail krijgt dat je deelname is geregistreerd,maar in die mail vraagt men om de factuur en foto IMEI als bijlage te mailen naar het vermelde mail adres, dat lukt dus niet. Zie hierna:
Dus er staat wel degelijk dat je moet mailen nadat je de aanvraag hebt gedaan met het invulformulier...
@deurenkletser een goedemorgen,
je kan contact opnemen met het nr: 5000
Of doe een berichtje via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
De klantendienst kan mij niet helpen. Ik moet het aan Xiaomi vragen. Dat gaat dus weer niks worden want het is wel degelijk een actie van Orange. Wat een valse actie.