Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-10-23 20h27
Antwoorden: 13 antwoorden
Ik kocht begin oktober een nieuwe smartphone, namelijk de Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G.
Hierbij krijg ik gratis draadloze oortjes. Ik heb het aanvraagformulier ingevuld en de mail ontvangen.
Maar telkens wanneer ik de aanvraag wil doormailen naar orange@good-deal.be met een foto van de factuur en de IMEI krijg ik een foutmelding. Ik heb al geprobeerd om vanaf een ander mail adres te sturen, maar ik blijf deze melding krijgen, mijn aanvraag komt dus niet toe:
Er is een probleem met het postvak van de geadresseerde. Verzend het bericht opnieuw. Als het probleem zich blijft voordoen, neemt u contact op met de e-mailbeheerder.
smtp-2-9001.mail.infomaniak.ch gaf deze fout:
Spam message rejected
Iemand enig idee hoe ik Orange kan bereiken over dit probleem? Want ik blijf deze melding nu al meer dan een week krijgen en kan mijn cadeau dus niet aanvragen. Nog mensen dit probleem?
Bedankt.
Kun je anders eens proberen met een ander email programma of gebruik je er maar ééntje ?
Misschien dat daar de fout ligt dat is ook een mogelijkheid.
@patrick2 fijn dat je blijft mee denken, maar ik heb al vanaf 3 andere mail adressen geprobeerd (gmail, outlook en professioneel van het werk). Ze geven allemaal dezelfde foutmelding: spam detected, message rejected.
Ben even zo vrij geweest een test email te versturen naar dat email adres , gewoon ook om te testen.
Maar ik krijg geen replay en de email is verstuurd. Heb het verstuurd met Apple mail.
Ik ga dat proberen, bedankt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |