Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-02-21 11h56
Antwoorden: 1 antwoord
Ik heb op 19/1 een google Chromecast besteld via de klantendienst (5000), aan de promo prijs van 20€ ipv 39€. Deze promo liep tot 31/1.
Na deze bestelling kreeg ik hier een bevestigingsmail van aan met volgend bericht:
De verzending van je materiaal wordt op dit moment voorbereid. Je ontvangt aparte communicaties over het verloop hiervan. De levertijd bedraagt 3 tot 4 werkdagen.
We zijn nu een maand verder en ik heb nog steeds niets ontvangen.
Telkens ik naar de klantendienst bel om hier achter te informeren wordt ik afgewimpeld met 'hij is niet meer in voorraad, en hij wordt opgestuurd zodra hij terug in voorraad is'.
Maar als ik kijk in de orange shop is hij wel terug op voorraad:
https://eshop.orange.be/nl/google-chromecast
De klantendienst blijft echter zeggen dat de voorraad op is....
Beste kan je eens je vraag stellen via Messenger op Facebook , je dient hier wel een account voor nodig te hebben. Als je Twitter hebt kan je het ook via die weg doen.
Zijn kunnen namelijk je vraag rechtstreeks stellen aan de betrokken diensten. Het voordeel ervan is ook dat je niet moet wachten op een antwoord zij zullen je namelijk zelf een antwoord toe sturen of bellen als ze een oplossing hebben. Houd er wel rekening mee dat het nu drukker is dan normaal dus je dient even te wachten op een antwoord.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |