Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 20-04-18 15h14
Antwoorden: 2 antwoorden
Beste,
Wij hebben een gsm in prorder besteld in de orangeshop te Halle en die is er nog steeds niet terwijl de release datum 16/04/2018 is.
Dan probeer je te bellen naar de orangeshop in Halle geen gehoor, juist om een test te doen heb ik gebeld van openingstijd tot sluitingstijd om de 15 min , er neemt gewoon niemand op.
Bij de concurentie hebben ze hem wel al van 16/04/2018 en die mensen zijn bediend, wat is anders de bedoeling van een preorder...
Als je dan naar de klantendienst belt dan zeggen ze gewoon "daarvoor moet u de shop contacteren" terwijl je van mij mag proberen je krijgt toch niemand aan de lijn, dit heb ik dan ook gezegd , "ja dan moet u maar ter plaatse gaan eh" denkt u dat iedereen de tijd heeft om dagelijks langs te gaan lopen ??
Ben zeer teleurgesteld want ik had de gsm al van maandag moeten hebben anders had ik hem niet in preorder genomen en gewoon gewacht tot hij in de winkel lag... ik denk dat Orange de essentie van Preorder niet begrijpt...
Dus aub kan iemand mij vertellen wie ik moet contacteren om met een "communicatiebedrijf" Orange dus in contact te komen die duidelijk kan zeggen wanneer die gsm daar zal zijn met een datum en geen "we zullen u wel mailen als hij er is"
Alvast bedankt,
Bjorn
Ik heb net hetzelfde voor in de Orange shop te Diest. Volgende week heeft u uw toestel. Allen daarheen, maar geen toestel. Mailtje gelezen want telefoon opnemen doet men niet zegt men. Mail beantwoorden hoeft ook niet. Een week later dus maar zelf ginds gegaan. Volgende week meneer. De eerste die binnenkomt is van u. Alweer een week later..... U raad het al, niets.
Beste,
Wij hebben een gsm in prorder besteld in de orangeshop te Halle en die is er nog steeds niet terwijl de release datum 16/04/2018 is.
Dan probeer je te bellen naar de orangeshop in Halle geen gehoor, juist om een test te doen heb ik gebeld van openingstijd tot sluitingstijd om de 15 min , er neemt gewoon niemand op.
Bij de concurentie hebben ze hem wel al van 16/04/2018 en die mensen zijn bediend, wat is anders de bedoeling van een preorder...
Als je dan naar de klantendienst belt dan zeggen ze gewoon "daarvoor moet u de shop contacteren" terwijl je van mij mag proberen je krijgt toch niemand aan de lijn, dit heb ik dan ook gezegd , "ja dan moet u maar ter plaatse gaan eh" denkt u dat iedereen de tijd heeft om dagelijks langs te gaan lopen ??
Ben zeer teleurgesteld want ik had de gsm al van maandag moeten hebben anders had ik hem niet in preorder genomen en gewoon gewacht tot hij in de winkel lag... ik denk dat Orange de essentie van Preorder niet begrijpt...
Dus aub kan iemand mij vertellen wie ik moet contacteren om met een "communicatiebedrijf" Orange dus in contact te komen die duidelijk kan zeggen wanneer die gsm daar zal zijn met een datum en geen "we zullen u wel mailen als hij er is"
Alvast bedankt,
Bjorn
Ugh @bjornthesecond,
De klantendienst heeft helaas geen zicht op de stock. Ik raad je aan om onze Orange-stamleden op Facebook en Twitter te contacteren. Zij kunnen dit nagaan voor je.
Dan kan je snel genieten van de magische krachten van je nieuwe aanwinst ;-)!
Gegroet
Totem