annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Covidsafeapp instelling

Topic gestart op: 27-12-21 21h18

Antwoorden: 5 antwoorden

Robbyscot
Rekruut scout

Covidsafeapp instelling

Hallo, ik heb de app covidsafe geïnstalleerd en heb per ongeluk, toen ik verbinding moest maken met Itsme, op de knop verbinding maken met browser in plaats van itsme geklikt. Mijn tweede stommiteit was dat ik opp altijd geklikt heb in plaats van eenmaal.

Nu kan ik covidsafe niet meer gebruiken. Herinstalleren helpt niet. Niet van covidsafe en niet van itsme.

Wat kan ik doen om deze stommiteit recht te zetten?

Met dank

Labels (1)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
MustafaY
Leidende genezer

Hallo @Robbyscot,

Heeft het antwoord van @bulrog je verder geholpen?

Zo ja, mag je een vinkje geven dat het opgelost is.

Groetjes,

Mustafa

 

 

0 pluimen
bulrog
Wijze
Wijze

Hello,

Op Android is het de-installeren en opnieuw installeren van een applicatie niet voldoende. U moet ook de cache wissen. Ga naar instellingen/toepassingsbeheer/. zoek de toepassing in kwestie op en klik op "cache wissen".

De standaardacties van een toepassing verwijderen

  1. Open de toepassing Instellingen op uw telefoon.
  2. Tap toepassingen.
  3. Tik op de toepassing die u niet langer als standaard wilt gebruiken. Als het niet wordt weergegeven,
  4. tikt u op Bekijk alle apps of App info.
  5. Tik standaard op Openen.
  6. Schakel Open compatible links uit.

Nadat u een standaardactie hebt verwijderd, wordt u gevraagd te kiezen welke app u wilt gebruiken wanneer u die actie opnieuw wilt uitvoeren.

Je suis un client. Je ne parle pas au nom d'Orange. Mes avis ne peuvent remplacer les informations de la page Support, les conditions générales ou les informations données par le personnel d'Orange au 5000, sur Messenger, Twitter ou en magasin.
Josette
Wijze
Wijze

@Robbyscot goedemorgen heb je gedaan wat

@Cdt24801 je heeft gevraagd?

Dan als je hem juist verwijderd hebt, eerst

je toestel volledig opnieuw opstarten.

Dan pas de nieuwe downloaden.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Robbyscot 

Ik zie net dat je uw vraag tweemaal identiek gepost hebt. Dat is voor niks nodig. Ik heb het dubbele exemplaar verwijderd.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen