annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

De iPhone 13 is nu beschikbaar!

Topic gestart op: 20-09-21 16h18

Antwoorden: 14 antwoorden

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

De iPhone 13 is nu beschikbaar!

Ugh allemaal!

Ons blogteam heeft de kenmerken van het laatste toestel van Apple grondig bestudeerd! Ontdek de iPhone 13 !

Ben je nieuwsgierig? Lees het artikel hier!

Wat denken jullie ervan? Zijn jullie nog steeds "pro-Apple" ?

Moge de geest van de stam je vergezellen,

Totem

iPhone13.png

Labels (3)
14 ANTWOORDEN 14
Anonymous
Niet van toepassing

@MustafaY Neen ik had nog mijn Samsung Galaxy S10 hier liggen , maar mijn volgende toestel zal ook terug 1 worden van de Samsung Galaxy S Serie.

 

Groeten,

bigMODDER

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@MustafaY @Anonymous @@Ben ook meer team iPhone 📱.heb al altijd een iPhone gehad dus zal er weer eentje worden .  
tinneke2

Anonymous
Niet van toepassing

@Tinneke2  Ik ben toch persoonlijk ALTIJD tevreden geweest van de Samsung Galaxy S serie & Android , dus voor mij zal het zo blijven.

 

Groeten,

bigMODDER

Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Anonymous Heb problemen met account voor Android , mijn neef geeft er al alle bergen voor verzet gebeld en op mijn tablet kanon ook niets meer meer downloaden.ze zitten er mee verveeld .Dat zeggen ze zelfs in het Engelse taal gebeld . Nieuwe aanmaken doe ik niet meer . Wil geen verschillende e-mailadressen meer hebben . En mijn oude wachtwoord aanvaarden ze niet dus vastgezet . Stelletje idioten . Zelfs al wil ik een nieuwe aanmaken het gaat ook niet pff . Heb er genoeg van . 
tinneke2 x

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@patrick2 @Tinneke2 

Ik ga volgend jaar of het jaar daarna zeker terug een Samsung Galaxy S smartphone kopen , mijn Samsung Galaxy S10 werkt nog goed nu ( ook al ziet em zwaar af , elke dag muziek streamen op werk via 4G/3G ).

Ben persoonlijk ook zeer tevreden van mijn Samsung Galaxy Watch 4 Classic ( EINDELIJK Wear OS !! ).

 

Groeten,

bigM

 

Leden met de meeste pluimen