annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Decoder en TV starten vanzelf op

Topic gestart op: 17-10-22 18h46

Antwoorden: 7 antwoorden

Victor69
Aspirant verkenner

Decoder en TV starten vanzelf op

We hebben zins kort overgeschakeld naar orange. Dus nieuwe wifi en nieuwe decoder. Nu hebben we altijd het probleem dat de decoder en tv vanzelf opstarten zonder dat er iemand 1 van de twee aanlegt. We mogen in de ochtend wakker worden en hij ligt aan, mijn kinderen komen thuis van school en hij ligt aan. We weten ook niet hoelang die dan al aanligt. Als die Decoder en TV een hele nacht aanliggen dan zuigt hij na een jaar toch wat elektriciteit. Iemand die kan helpen?

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Michael_
Aspirant verkenner

Wij hadden ook dit probleem, we hebben al de CEC afgelegd waardoor de TV niet meer vanzelf aan gaat. Maar onze decoder start nog steeds vanzelf op, meermaals per dag..

Ondertussen al 3 maand klant en dit probleem blijft aanhouden. We zijn overgestapt van Telenet om de kosten wat te drukken maar nu deze constant onnodig elektriciteit verbruikt begin ik te twijfelen of dit een goeie zet was.

Er is wel een aan/uit knop achteraan op de decoder, maar zou toch niet mogen zijn dat we deze dagelijks moeten gebruiken? Heeft iedereen dan dit probleem, of zou er iets mankeren aan onze decoder?

0 pluimen
kette
Gewaardeerd verkenner

Intussen een jaar verder en orange lost dit gewoon niet op....

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Victor69 

Je kan al eens beginnen om CEC uit te zetten in je instellingen dan springen decoder en tv niet tegelijk aan. 

Wat ik vermoed is dat er een update gekomen is waardoor de decoder aan gesprongen is maar omdat CEC aan staat springt je tv ook aan. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen