Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-06-20 18h13
Antwoorden: 1 antwoord
Hey
Momenteel zit ik met een huawei gsm en na een dik jaar zijn er problemen met het opladen.
Ik heb meerdere oplaadkabels geprobeerd maar deze blijven er niet insteken. Ik ben naar een orange punt geweest waar ze mij geholpen hebben met het uitkuisen van de stekkeringang maar dit probleem blijft zich nog voordoen.
Is dit gedekt door de Insurance mobile 8? Zoja krijg ik dan een nieuwe gsm of wordt mijn gsm opgestuurd voor herstelling?
Met vriendelijke groeten
Max
@insurance @reparatie
@Maxbonami je zou eens moeten kijken in je algemene voorwaarden , die heb je gekregen. Daarin staat precies waarvoor je ingedekt bent met die verzekering.
Je gaat zo ie zo altijd de gsm moeten opsturen je hebt 2 jaar toestel garantie en 6 maanden batterij garantie. Dan wordt het door Huawei bekeken en eventueel gemaakt. Maar hun beslissen of je een ander toestel krijgt of niet want als het gemaakt kan worden doen ze dat zo niet krijg je een andere. Maar eerst opsturen en je algemene voorwaarden nakijken.