Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-06-20 16h04
Antwoorden: 3 antwoorden
Ik heb sinds een zestal maanden een Huawei p30 . Laad niet meer op .
Hij is 5 weken weg geweest . Na herstelling geen bericht gekregen .
Opgehaald nog zelfde probleem en met uitleg er is een nieuw moederbord in gestoken .
Orange shop in tienen probeer ik al een drietal weken te bereiken zonder resultaat .
Eenmaal in winkel zeggen ze dat er iets scheelt bij orange aan netwerk
Naar klantendienst gebeld en die zei letterlijk , naar winkel gaan maar ze zijn beter in verkopen soms dan service na verkoop .
Nu is mijn gsm weer binnen , misschien weer voor 5 weken .
Men kan niet alles op covid blijven steken en ondertussen bij proximus in volle covid een nieuw toestel gekocht terwijl ik een zo goed als nieuwe heb .
Klantendienst heeft op den duur afgedrukt dus conclussie na abonnement zullen er twee terug naar proximus gaan .
Ten eerste service na verkoop veeeeel beter .
Verkopen is makkelijk en moet ik zo tegen de mensen doen zou ik snel buiten liggen .
Klachtenformulier moeilijk te vinden bij orange .
Klantendienst duwt af .
Ik wil gewoon mijn gsm terug deftig en werkend enbgeen kortingen
@Kawasaki001 een defect aan een nieuwe gsm is nooit leuk. Wat Orange doet is de gsm opsturen naar Huawei zelf en die gaan dat toestel moeten maken. Het ligt niet aan het netwerk het ligt aan je toestel. Dus Huawei zelf moet deze maken en daar heeft Orange niks geen zeggenschap in. Dat je over gaat naar een andere provider is je eigen keus. Als daar je toestel defect gaat heeft ook Proximus er niks mee te maken en zullen hun hun handen er ook af houden. De providers kunnen er niks aan doen dat het toestel defect is dat komt door het toestel zelf of de fabrikant. En ja er kan altijd een gsm defect tussen zitten maar dit is niet aan de provider. En die handelen goed want dat moet naar de fabrikant gestuurd worden. 5 weken toestel kwijt ?? ik ben mijne ooit drie maanden kwijt geweest voor herstel en dan om te weten dat die niet meer hersteld kon worden. Is dat Orange schuld ? service na verkoop ? nee dat is aan de fabrikant.
Helemaal niet mee eens , wie verkoopt wat
Ten eerste comunicatie heel belangrijk en zeker in deze tijd .
Niet bereikbaar ligt niet aan fabrikant, laksheid ook niet . Klacht is moeilijk .
Het us niet omdat je iets verkocht hebt dat je er zelf geen rol inspeelt .
Zei sturen dat op , moet ik niet doen .
Proximus heeft wel betere service gegeven en wel bereikbaar .
Vriendelijkheid troef kan ik van orange niet zeggen .
Gewoon besluit trekken .
@Kawasaki001 goedemorgen,
net fijn zo een verslag te lezen.
Maar wij kunnen je er ook niet mee helpen, we zijn géén klantendienst,
maar ook klanten die jullie proberen te helpen.
Probeer deze tekst eens door te geven via de dienst van messenger?
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Zij zullen het door geven aan de juiste dienst en uiteindelijk je een antwoord geven.
Succes.