Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-05-20 09h09
Antwoorden: 14 antwoorden
Is het al mogelijk een e-sim abonnement (of prepaid) af te sluiten zonder naar een orange shop te gaan?
en is het probleem met e-sim en de my orange app al opgelost?
Bedankt voor het antwoord.
jammer dat het nog niet goed werkt.
ik heb wel wat ervaring met esim, ik reis veel en dan is het handig om ter plaatse een simkaart te kopen en de esim van orange ook nog actief te hebben.
maar dan nog even afwachten.
Ik heb toch een esim aangevraagd. Alles werkt prima, zelfs de My Orange app!
enkel hoe kan ik Visual Voicemail activeren? De orange medewerker had dit geactiveerd, maar ik zie het nergens staan.
noch in de orange app bij opties, noch op mijn iPhone in instellingen-telefoon.
in de klantenzone zie ik het ook niet
Als je het nergens kan vinden ... Eens een seintje naar de klantendienst of het webcare team ...
Voor de foon zelf kan ik u niet adviseren, heb geen Apple toestel ...
Dat denk ik niet
Ik weet het niet zeker maar ik vermoed dat het nog niet in orde is. Als @patrick2 straks online komt, die kan het u zeggen want die heeft al een e-sim.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
3 | |
3 | |
2 | |
2 |