Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-08-23 03h11
Antwoorden: 5 antwoorden
Hallo ik heb al een abonnement met toestel nu zou ik een andere smartphone met abonnement willen dus dan heb ik twee abonnement en twee nummers en twee smartphone is dat mogelijk
Dit zou mogelijk moeten zijn. Als je het besteld online, kan je gewoon ingeven dat je al orange klant bent. je kan dan aanvinken dat je een nieuw nummer wil.
Als je al een abbonement hebt met toestel kan je nog tot zeker een extra toestel met extra abbonement op jouw naam bij nemen. 3 denk ik niet maar 2 kan nog wel. Mvg
Veel plezier en succes ermee!
😉😊🙂
Ja die mogelijkheid heb je want je kan intekenen tot en met 3 data optie's met toestel erbij.
Nu weet ik enkel niet waarom je dit zou willen doen want het kan goedkoper zijn om je restwaarde van je toestel af te betalen in plaats van een tweede nummer + toestel te nemen. Tenzij dit voor iemand anders is maar dat staat er in je uitleg niet bij.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
1 | |
1 |