Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-08-23 12h25
Antwoorden: 3 antwoorden
Eeerste maal een gsm online besteld en betaald,
Dag na de bestelling tracking code bpost, dus alles ging volgens planning.
Dag erna komt bpost doosje leveren, en tot onze grote ontgoocheling enkel de gsm(iPhone) laadadaptor.
Gelukkig vermeld de pakbon enkel de adaptor.
Na dag 3 toch eens bellen naar 5000.
Zeer vriendelijk geholpen en ze hebben me paar keer in wacht gezet ivm opzoekingen.
Gaan mailtje sturen naar de afdeling zeggen ze. ( ok ik zal dit afwachten)
6 dagen later nog steeds niks, zeer bizar.
Wederom naar 5000 gebeld.
Antwoord ja meneer 2 de lijn is ermee bezig en gaat dit asap behandelen.
Tja toch al beetje argwanend, maar ok kan.
1,5 week later zelfde verhaal.
2 weken later nog niet ok.
Is dit Orange 😳😳, begin redelijk geïrriteerd te geraken.
Gsm was op stock, orange shop kan ook niet helpen, nochtans hebben ze de telefoon er gewoon liggen.
Kafka toestanden.
Is dit normaal bij orange?
Vroeger 20 jaar telenetklant, maarzoiets doet me twijfelen.
Dit kan helaas soms gebeuren, wat énorm verbelend voor u moet zijn. Ik zou het constant in de gaten houden en aangezien je je toestel nog niet hebt, je je die extra kost niet betaald of een mindering aanvraagt.
Soms verkopen de winkels de gsms en zijn die niet altijd onmiddelijk geregistreetd dat ze uit de stock zijn, of er is een technische fout, waardoor het kan zijn dat het asngeeft dat het op stok is in de winkel maar niet het geval is.
Ik zou rechtstreeks naar de winkel gaan en je papieren tonen en je gsm vragen.En indien niet op stok, wanneer dan wel en of ze je kunnen contacteren + opzij houden.
Mvg
Hey Will,
Ook meegemaakt, heeft tot 3 weken toe geduurd en eindeloze telefoons heen en weer.
Uiteindelijk na veel zagen en klagen wel het toestel ontvangen plus de nodige compensatie.
Intussen 3 jaar klant zonder problemen en behoorlijk tevreden van hun diensten.
Groetjes,
Nico
Och ja, kan gebeuren, Perfectie is niet van deze wereld.
En ja, veel problemen komen hier terecht. Nooit, of zeer zelden lees je hier iets waar geen problemen mee waren
Het komt wel in orde
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |