annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Esim activatie ticket 65120299

Topic gestart op: 21-12-23 17h05

Antwoorden: 3 antwoorden

Danielpeeters
Aspirant verkenner

Esim activatie ticket 65120299

Een nieuwe abonnee die vlug geen abonnee meer gaat zijn als dit nog lang duurt. 

sinds dinsdag niet meer bereikbaar na een blijkbaar gedeeltelijke activatie van mijn Esim met nummer overdracht. Kan zelf à wel bellen dat is al positief.

ettelijke keren support gebeld “ja er gaat iemand u dan en dan bellen…” ik wacht nog steeds op een telefoontje

leuk wanneer technologie je in de steek laat. Ik zit in onderhandeling met nieuwe werkgever en ben niet bereikbaar en mijn mijn transacties in het buitenland lukken niet omdat mijn sms verificatie niet toekomt. 

hopelijk leest iemand bij O met een beetje verantwoordelijk dit anders cancel ik de 5 abonnementen van mij en gezin en hoef ik hun internet en tv pack ook niet meer.

We zien wel wat dit brengt…

 

 

Labels (2)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Er zitten alleen klanten hier

>anders cancel ik de 5 abonnementen van mij en gezin en hoef ik hun internet en tv pack ook niet meer.

 

0 pluimen
Danielpeeters
Aspirant verkenner

Hahaha tof

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Danielpeeters 

Verveled te lezen maar wij kunnen hier niks aan doen nog hulp in bieden. Dit is iets wat technisch gezien achterliggend verloopt en daar kunnen we niks aan doen. Zoals al eerder gezegd wij zijn ook maar enkel klant en er is hier geen medewerker van Orange en de klantendienst meest dit ook niet.

Wat je wel eventueel eens kan doen is naar een Orange shop gaan en daar een nieuwe E-sim laten activeren. Dan kan je de oude verwijderen en proberen met de nieuwe code kan zijn dat dit wel werkt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen