Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-12-23 17h05
Antwoorden: 3 antwoorden
Een nieuwe abonnee die vlug geen abonnee meer gaat zijn als dit nog lang duurt.
sinds dinsdag niet meer bereikbaar na een blijkbaar gedeeltelijke activatie van mijn Esim met nummer overdracht. Kan zelf à wel bellen dat is al positief.
ettelijke keren support gebeld “ja er gaat iemand u dan en dan bellen…” ik wacht nog steeds op een telefoontje
leuk wanneer technologie je in de steek laat. Ik zit in onderhandeling met nieuwe werkgever en ben niet bereikbaar en mijn mijn transacties in het buitenland lukken niet omdat mijn sms verificatie niet toekomt.
hopelijk leest iemand bij O met een beetje verantwoordelijk dit anders cancel ik de 5 abonnementen van mij en gezin en hoef ik hun internet en tv pack ook niet meer.
We zien wel wat dit brengt…
Er zitten alleen klanten hier
>anders cancel ik de 5 abonnementen van mij en gezin en hoef ik hun internet en tv pack ook niet meer.
Hahaha tof
Verveled te lezen maar wij kunnen hier niks aan doen nog hulp in bieden. Dit is iets wat technisch gezien achterliggend verloopt en daar kunnen we niks aan doen. Zoals al eerder gezegd wij zijn ook maar enkel klant en er is hier geen medewerker van Orange en de klantendienst meest dit ook niet.
Wat je wel eventueel eens kan doen is naar een Orange shop gaan en daar een nieuwe E-sim laten activeren. Dan kan je de oude verwijderen en proberen met de nieuwe code kan zijn dat dit wel werkt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 |