Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-07-23 17h10
Antwoorden: 9 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste,
Is het al mogelijk om een eSim te verkrijgen voor smartwatch? Ik heb een abonnement via het werk voor smartphone en wens ook een eSim voor hetzelfde nummer of eventueel data te koppelen aan smartwatch. Bij concurrent telenet is dit geen probleem aangezien dit eenvoudig in te stellen was bij mijn vriendin
Alvast bedankt voor de info!
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Op dit moment is er geen mogelijkheid dit te nemen via Orange. Ze zijn er mee bezig , al een tijdje , om dit ook voor elkaar te krijgen. Voor ons is ook niet duidelijk per wanneer dit actief zal zijn dus ik zou de website als hier de Tribe in de gaten houden.
Hoe ver staan jullie eigenlijk ? Als jullie al meer dan een jaar er mee bezig zijn lijkt mij dat er een hoop mensen betaald worden om niets te doen ? Als dat zo is graag dringend herstructurering zodat mijn abonnement goedkoper wordt
>Als jullie al meer dan een jaar er mee bezig zijn lijkt mij dat er een hoop mensen betaald worden om niets te doen ?
haha @KurtC - ze zullen wel iets anders te doen hebben
>Als dat zo is graag dringend herstructurering zodat mijn abonnement goedkoper wordt
De nieuwe abonnementen zijn goedkoper Ontdek de nieuwe GSM-abonnementen | Orange België
Op dit moment is er geen mogelijkheid dit te nemen via Orange. Ze zijn er mee bezig , al een tijdje , om dit ook voor elkaar te krijgen. Voor ons is ook niet duidelijk per wanneer dit actief zal zijn dus ik zou de website als hier de Tribe in de gaten houden.
Wacht hier ook al heel lang op
Orange.fr heeft deze optie nogthans !
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
3 | |
2 | |
2 | |
2 |