annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Facebook

Topic gestart op: 14-11-22 22h05

Antwoorden: 3 antwoorden

Nicky13
Gewaardeerd verkenner

Facebook

Mss niet de juiste plaats om deze vraag te stellen, maar doe het toch 😂.

Ik moet meermaals  per dag inloggen op fb, sessie wordt altijd afgemeld. App al opnieuw geïnstalleerd, maar probleem blijft zich voordoen. 

Nog iemand die hier last van heeft, en of iemand die hier een oplossing voor heeft

Screenshot_20221114_220101_com.facebook.katana.jpg

 

 

 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Nicky13
Gewaardeerd verkenner

Awel, heb het al eens geprobeerd ze. Maar schaam me om het te zeggen, ik begon het te missen 😬🙈

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Nicky13  schreef:

Awel, heb het al eens geprobeerd ze. Maar schaam me om het te zeggen, ik begon het te missen 😬🙈


Goh, ik zou durven het een beetje te vergelijk met stoppen met roken ... je weet dat het op niks trekt en eigenlijk schadelijk is voor de (mentale) gezondheid, maar je geraakt er niet vanaf ...

Wel, ik heb op een bepaald ogenblik in 1986 voor mezelf uitgemaakt: nu zijn die stinkstokken toch echt te duur aan het worden, bekijk het eens op jaarbasis. Ik heb die dag mijn laatste stinkstok opgestoken,  halfweg uitgedoofd en in de vuilbak gekieperd.

FB (definitief) buitengooien is zeer makkelijk wanneer je de juiste motivering gevonden hebt. En die is persoonlijk, voor iedereen verschillend... Je moet voor jezelf op zoek gaan ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb enkele jaren geleden definitief afgerekend met alle problemn van FB.

Resoluut verwijderd en account vernietigd. Sedertdien een veel geruster leven ...

Maar ik heb zo een flauw vermoeden dat deze oplossing u niet zal aanspreken ... 😎

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen