annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vast Internet foutief afgesloten.

Topic gestart op: 15-11-22 19h21

Antwoorden: 1 antwoord

Kazan1
Rekruut scout

Vast Internet foutief afgesloten.

Ik verhuis buiten België en heb mijn love duo pakket op voorhand (15 januari 2023) opgezegd. Orange heeft nu foutief het fixed line internet afgesloten op 10 november en mij love duo in een Go intense gewijzigd. Heeft iemand ervaring met dit ongedaan te maken en het internet terug te herstellen zonder dat er opnieuw een abonnement moet aangevraagd worden? Telefonisch kon men mij niet helpen aangezien het call center van orange alleen maar standaard aanvragen kan behandelen. Begrijpen dat Orange een fout gemaakt heeft en dat het normaliter is dat ze dit erkennen en een poging om dit te herstellen is ook boven de competentie van de mensen die op dit call center werken. Bij de Orange shop kan men je ook niet verder helpen want zij behandelen enkel mobiel internet. Is er iemand van Orange zelf die je kan verder helpen en zo ja kan je mij e-mail of telefoon geven?

Labels (2)
0 pluimen
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Kazan1 

Hier gaat de backoffice tussen moeten komen voor een heractivering. 

Je moet de klantendienst contacteren maar zij zullen via een dossier dit moeten door sturen en dan dient de backoffice de rest te doen. Moest je niet telefonisch verder raken dan kan je Messnger gebruiken moest je Facebook hebben. Zij kunnen dit ook doorgeven en zullen je dan van een antwoord voorzien als ze iets weten. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen