annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Fermtocell

Topic gestart op: 13-08-20 09h43

Antwoorden: 12 antwoorden

Jurgen1986
Gewaardeerd verkenner

Fermtocell

Hallo ik heb een fermtocell en heb deze correct aangesloten en deze heeft een maand goed gewerkt , nu heb ik overlaatst de modem telenet terug naar fabriekinstellingen gezet en de fermtocell werkt niet meer , ik heb hem dan geresset en werkt nog steeds niet . De lampjes bolletje en driehoek branden orange en vooraan pinkt het wit

Labels (1)
0 pluimen
12 ANTWOORDEN 12
patrick2
Wijze
Wijze

@Josette  even kort geschetst , hij heeft Orange mobiel en Telenet internet . De femtocell is van Orange en is enkel aangesloten op de modem van Telenet want hij heeft Telenet internet. Dus de vraag is dan correct. 

 

@Jurgen1986  je zegt dat de lampjes blijven pinken maar die moeten vast branden. Heb je wel internet met de modem ? of heb je daar ook een probleem mee. Wanneer heb je deze gereset de modem ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jurgen1986
Gewaardeerd verkenner

Ik heb de modem geresset voor ik de fermtocell terug opnieuw aangeslotteb heb 30 min ervoor

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Jurgen1986  gewoon eens de Femtocell loskoppelen en wacht even een paar minuten. Dan de Femtocell terug aansluiten en laten opstarten. Misschien dat deze foutieve gegevens heeft gekregen van de Telenet modem. Is de Femtocell rechtstreeks aan de modem aangesloten of zit er nog een switch tussen of een eigen router? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jurgen1986
Gewaardeerd verkenner

Rechtstreeks en dat heb ik al een paar keer gedaan

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen