Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-08-20 18h24
Antwoorden: 12 antwoorden
Goedeavond,
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. Ik zit met het volgende probleem:
Sinds onze verhuis zijn we overgestapt naar Orange. Op vlak van TV en internet geen vuiltje aan de lucht.
maar de nummeroverdracht wil maar niet lukken. Ik heb al talloze uren aan de telefoon/wachtlijn gehangen met Orange maar wordt niet echt verder geholpen. Ik kreeg steeds te horen dat de aanvraag voor de nummeroverdracht mislukt is.
Ik belde reeds naar Mobile Vikings (huidige operator - prepaid kaart) en die vertelden dat er inderdaad verschillende keren een aanvraag is gebeurd voor een nummeroverdracht maar dat die mislukte. Ze vertelden dat het nummer klaar is voor overname. Maar het wil maar niet lukken. Het zou dus aan Orange moeten liggen.
Telkens ik bel naar Orange, loggen ze het in mijn dossier maar helpen ze me niet verder. Ik heb al verschillende keer mensen aan de lijn gehad die vertelden dat ik het verkeerde simkaart nummer heb opgegeven. Ik ben 100% zeker dat ik het juiste heb opgegeven, ik heb trouwens ook een foto gestuurd via fb van Orange als bewijs. Ik hoor dan steeds opnieuw dat het naar de technische dienst gaat, maar die nemen geen contact met mij op. Ondertussen zijn we bijna een maand verder.
Ik las hier op het forum dat het misschien kan zijn dat de simkaart nog gelinkt is aan een oudere provider. Hoe groot achten jullie die kans? Het nummer is inderdaad ooit overgenomen geweest door Mobile vikings (6,5 jaar geleden).
Weten jullie misschien wat er aan de hand zou kunnen zijn? Zo kan ik de klantendienst misschien zelf een handje helpen? Alles om dit zo snel mogelijk in orde te krijgen.
Bedankt!
Ik ben ook net klant geworden. Dinsdag komt men de installatie van tv. en internet doen, maar die registratie van die telefoon lukt bij mij ook niet. Ik ben er nu al een twee tal dagen mee bezig omdat men op de brief schreef dat dit 24 uur kan duren. En dan nog eens het weekend. Dus ik kom van Telenet en ben naar hier gekomen omdat zij geen Belgisch voetbal meer aanboden. Maar zoals altijd was ik weer te laat, want vanaf gisteren avond hebben ze een overeenkomst met Eleven, en moest ik in feite niet overstappen. Maar ja na ben ik wel goedkoper gesteld. Ik heb nu ook wel IP TV waar ik het zou moeten kunnen zien, enkel vind ik het niet; Omdat die operator waarbij ik die IP TV gekocht heb juist één is van het goedkopere type, en daar zijn zeer veel zenderlijsten gewoon onvolledig of niet ingevuld.
@stravarius voor een nummer overdracht dien je geduld te hebben. Ik heb al gezien dat het lukte in een uur maar dat was hoogst uitzonderlijk. Dus ja minimaal 48 uur zeker kan dat duren niet 24 houd daar rekening mee. Zolang je bereik er nog is van Telenet beste dan wachten maar als je bereik weg valt kan je Orange opstarten.
@stravarius dat kan je doen maar dan ben je niet bereikbaar tot de nummeroverdracht gedaan is. Dus als jij je het kan veroorloven even niet bereikbaar te zijn en zelf niet kan bellen dan kan je die overweging maken.